Menu
Město Dobřany

S čím vám můžeme pomoci?

rozšířené vyhledávání

Duplikát matričního dokladu

Při ztrátě matričního dokladu vydává na základě písemné žádosti matrika  Městského úřadu Dobřany duplikáty rodných, oddacích, úmrtních listů a dokladů o registrovaném partnerství osobám, které se narodily, uzavřely manželství, zemřely nebo se registrovaly na území města Dobřany a nebo v obcích zařazených do správního obvodu města - Dnešice, Dnešice - část Černotín, Nová Ves, Přestavlky, Vstiš.

K žádosti o vydání duplikátu matričního dokladu doložíte:

  • Platný doklad totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas, úředně ověřená plná moc osoby, kterou zastupujete)
  • Matriční doklady (např. rodný nebo oddací list) k prokázání oprávněnosti vydání duplikátu matričního dokladu.

Vydání duplikátu matričního dokladu (rodného, oddacího, úmrtního listu a dokladu o  registrovaném partnerství), vyřizuje matrika Městského úřadu Dobřany ve lhůtě do 30 dnů od podání žádosti. Podáním žádosti se rozumí den doručení žádosti úřadu. Žádost vyřídíte osobně podáním na formuláři  „Žádost o vydání matričního dokladu“. Žádost může být také doručena poštou. Žádost můžete podat elektronicky, pokud máte uznávaný elektronický podpis nebo datovou schránku.

Duplikát matričního dokladu Vám bude buď předán osobně, nebo zaslán poštou do vlastních rukou, na adresu, kterou uvedete v žádosti.

Správní poplatek:

  • Za duplikát rodného, oddacího, úmrtního listu a dokladu o registrovaném partnerství je stanoven správní poplatek ve výši 300 Kč.

Zajímavosti

Informace, které by vás mohly zajímat!

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
25 26 29
30 31 2 3 4 5

Aktuální stavy toků

Webkamera

Mikroregion Radbuza

Mobilní aplikace

Aktuální informace od nás
Přímo ve vašem telefonu
Více o aplikaci
Stáhněte si naši mobilní aplikaci na

nahoru