S čím vám můžeme pomoci?
Radnice a úřad
Vítejte na webových stránkách města Dobřany.
Města, kde se dobře žije!
Při ztrátě matričního dokladu vydává na základě písemné žádosti matrika Městského úřadu Dobřany duplikáty rodných, oddacích, úmrtních listů a dokladů o registrovaném partnerství osobám, které se narodily, uzavřely manželství, zemřely nebo se registrovaly na území města Dobřany a nebo v obcích zařazených do správního obvodu města - Dnešice, Dnešice - část Černotín, Nová Ves, Přestavlky, Vstiš.
K žádosti o vydání duplikátu matričního dokladu doložíte:
Vydání duplikátu matričního dokladu (rodného, oddacího, úmrtního listu a dokladu o registrovaném partnerství), vyřizuje matrika Městského úřadu Dobřany ve lhůtě do 30 dnů od podání žádosti. Podáním žádosti se rozumí den doručení žádosti úřadu. Žádost vyřídíte osobně podáním na formuláři „Žádost o vydání matričního dokladu“. Žádost může být také doručena poštou. Žádost můžete podat elektronicky, pokud máte uznávaný elektronický podpis nebo datovou schránku.
Duplikát matričního dokladu Vám bude buď předán osobně, nebo zaslán poštou do vlastních rukou, na adresu, kterou uvedete v žádosti.
Správní poplatek:
Zajímavosti
Informace, které by vás mohly zajímat!